Gyakran Ismételt Kérdések

Itt éred el a leggyakrabban felmerülő kérdésekre a választ. Fontos oldal, hiszen ezek azok, amik a tapasztalatok alapján a legtöbb vendégemet érdekli, vagy fontos, hogy tudjon róla. Érdemes időnként visszanézni, mert a listát folyamatosan bővítem.

Hogyan tudok időpontot foglalni?

Kapcsolatok fül alatt található elérhetőségeim egyikén foglalhatsz időpontot. Számomra fontos a kezelések időtartamát tekintve az előzetes konzultáció, ezért telefonon, vagy messengeren fogadom a bejelentkezéseket.

Hogyan tudok fizetni?

Az üzletben készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség.

A lefoglalt kezelésemet módosítani szeretném, mert meggondoltam magam. Meddig tehetem ezt meg?

48 órával a lefoglalt időpont előtt még van lehetőség a kezelés lemondására, időpont módostásra, illetve módosításra.

Egy picit náthás vagyok, ettől még elmehetek a kezelésre?

Családom és gyermekem egészségének megóvása érdekében, javaslom az időpont módostást. Betegen Én sem dolgozom, igyekszem a lehető legrugalmasabb lenni, megtaláljuk a megoldást, de csak egészségesen gyere hozzám kérlek.

Mit tegyek, ha baleset érte a kezem, és sérült a műkörmöm?

Ilyen esteben vedd fel mindenképp velem a kapcsolatot.

Hétvégi, és késő délutáni időpontot miért nem lehet foglalni?

Azért, mert a hivatalos munkaidőm, minden hétköznap 8:00-15:30 -ig tart, mely időtartam megállapításakor figyelembe vettem családi állapotomat, és egyéb kötelezettségeimet.

Messengeren munkaidőn kívül is lehet időpontot foglalni? -munkám miatt akkor érek rá ilyenekkel foglalkozni.

E kérdést a szalon etikett menüpont tárgyalja. Bejelentkezésre telefonon, és messengeren van lehetőség 16:00-18:00-ig. Ha nem veszem fel vissza foglak hívni. 18:00 után családom zavartalan időtöltése végett nincs lehetőség közvetlen időpont foglalásra, esetleges üzeneteket másnap tudom megválaszolni.